از سوی سازمان لیگ آزادگان تاریخ برگزاری قرعه کشی لیگ دسته اول و دوم بزرگسالان کشور اعلام شد: :: باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان

وبگاه اطلاع رسانی

باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان
۱۵ سال یار و همراه رسانه ای هواداران ابومسلمی

از سوی سازمان لیگ آزادگان تاریخ برگزاری قرعه کشی لیگ دسته اول و دوم بزرگسالان کشور اعلام شد:

  • ۷۶۴
تاریخ قرعه کشیساعت برگزاریمحل برگزاریلیگ دسته اولیکشنبه 15 مرداد10 صبح سالن کنفرانس روابط عمومی فدراسیونلیگ دسته دومدوشنبه 16 مرداد10 صبح سالن کنفرانس روابط عمومی فدراسیون ضمنا فدراسیون تاکید کرده است بدلیل کمبود فضا تنها یک نفر از مسئولین تیم ها(مدیرعامل / سرپرست / نماینده تام الاختیار )می تواند در جلسه شرکت نماید.
:: لینک کوتاه مطلب :: aboumoslem.ir/post/302



  • حسینی: از فوتبال خداحافظی نمی‌کنم
    حسینی: از فوتبال خداحافظی نمی‌کنم

    مدافع تیم ذوب‌آهن در مورد شایعاتی که پیرامون خداحافظی‌اش از فوتبال شنیده می‌شود، گفت: قصد خداحافظی از فوتبال را ندارم و فعلا تمرکزم را روی حل مشکلاتم گذاشته‌ام.


    سید محمد حسینی گفت: من مشکلاتی داشتم و به خاطر آن با مسئولان ذوب‌آهن توافق کردم و از این تیم اصفهانی جدا شدم.

    وی در مورد اینکه گفته می‌شود پیوستن به تیم ابومسلم دلیل جدایی او از ذوب‌آهن بود، ادامه داد: اصلاً بحث رفتنم به تیم دیگری مطرح نبود و به خاطر مشکلات خودم از ذوب‌آهن جدا شدم. من ذوب‌آهن را دوست داشتم و اکنون هم شرمنده بچه‌های تیم و مربی و مسئولان تیم شدم که نتوانستم آنها را همراهی کنم. به هر حال این مشکلات پیش آمد که تصمیم به این کار گرفتم.

    حسینی قبل از پایان لیگ یازدهم هم گفته بود که قصد جدایی از ذوب‌آهن را دارد اما با شروع لیگ این تصمیمش را فراموش کرد،‌او در این زمینه نیز می‌گوید:‌، همان زمان هم مشکلاتی داشتم اما گفتم که آنها را حل می‌کنم ولی متاسفانه نشد. الان به مشهد برگشته‌ام و فعلا اولویت اولم برطرف کردن مشکلاتم است.

    وی در مورد بحث خداحافظی‌اش از فوتبال گفت: نمی‌خواهم از فوتبال خداحافظی کنم چون به آن فکر نکرده‌ام اما احتیاج داشتم که زمانی به مشکلاتم برسم.

    مدافع سابق ذوب‌آهن در مورد شایعه پیوستنش به ابومسلم مشهد تصریح کرد: تا ببینیم چه پیش می‌آید و خدا چه می‌خواهد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی